فروش EDTA 4na در ورامین

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

برج علاءالدوله یا برج آرامگاه علاءالدین به سیدفخرالدین حسن علاءالدوله (سلطان علاءالدین خوارزم شاه) تعلق دارد که گفته می‌شود در منطقه نفوذ زیادی داشته‌ است. و بر این منطقه حکومت می‌کرد. این برج تاریخی در سال ۵ هجری شمسی احداث شده است.. طراحی این برج ترکیبی از معماری زمان مغول، دوره آق قویوتلو و قره قزیونلو است.. این برج با ارتفاع حدود متر، در نزدیکی شمال مسجد جامع ورامین قرار دارد و از دو قسمت اصلی تشکیل شده است..  قسمت اول با بدنه‌ای مدور به ارتفاع متر که بخش اصلی بنا را تشکیل می‌دهد و قسمت دوم که شامل گنبدی مخروطی شکل و بزرگ به ارتفاع ۵ متر است. و روی قسمت اول قرار دارد. کتیبه‌ای در محل اتصال بخش است.وانه‌ای و بخش مخروطی برج وجود داشت که متاسفانه بخشی از آن از بین رفته است. و قابل خواندن نیست. این کتیبه مربوط به اواخر قرن هفت هجری است.. برج علاءالدوله به گورهای سلطنتی شباهت دارد و جز بناهای مذهبی شمرده نمی‌شود. اجساد در این بناها در سرداب نگهداری می‌شدند. مردم ورامین این برج را متعلق به رهگذری می‌دانند که در اوایل قرن حاضر بعد از فوت در این محل دفن شده است..  

تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..


ادتا یک ترکیب شیمیایی است. با شکل ظاهری جامد ، بی رنگ و محلول در آب است. و در حال حاضر برای مقاصد صنعتی و پزشکی مورد است.فاده قرار می گیرد.و همچنین در صنعت خمیر کاغذ و کاغذ سازی نیز است.فاده می شود. جهت اطلاع از قیمت و موجودی بار با شماره های زیر در ارتباط باشید.

ادتا دو سدیم یا ادتا سدیم که با نام ادتا دی سدیم و نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود دارای فرمول شیمیاییCHNO-Na است. و حالت جامد کریستالی بی‌رنگ دارد. ادتا سدیم برای جدا کردن یون‌های فلزی و کاهش واکنش آن‌ها به ویژه در بسیاری از محصولات صنعتی و لوازم آرایشی است.فاده می‌شود. است.فاده از

EDTA در آب به شکل یون دو قطبی با بار صفر وجود دارد که به علت یک واکنش درونی به یون دو قطبی تبدیل شده است. . هیدروژن اول و دوم از گروه است.خلاف کربوکسیلیک اسید جدا میشوند و هیدروژن اسیدی محسوب میشوند و HY-  و HY-تولید میکنند .هیدروژن های سوم و چهارم از نیتروژن جدا شده و خصلت اسیدی ضعیفی دارند .HY- و Y-  حاصل میشود .بهترین فرم برای  واکنش Y- میباشد .بنابراین بهترین محیط برای کمپلوکسومتری با ادتا محیط بازی با pH بالا است. .



( فروش ) های دیگر