فروش EDTA 4na در پیشوا

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


آب سخت چالش اصلی مواد شوینده در فرآیند تمیز کردن است.. آب سخت آبی است. که دارای مقادیر زیادی یون فلزی و ترکیبات یونی است.. مواد شوینده معمولاً با این یون های فلزی و ترکیبات یونی موجود در آب واکنش داده و خاصیت خود را از دست می دهند. هدف از است.فاده از EDTA بسیار ساده است.. از وجود مواد معدنی در آب از واکنش با مواد شوینده جلوگیری کنید و در نتیجه فرآیند تمیز کردن کاملی را حتی در آب سخت انجام دهید.

EDTA Na اولین بار توسط Munz در سال از مخلوط اتیلن دی آمین و اسید کلرواستیک تولید شد. اما امروزه عمدتاً از اتیلن دی آمین، فرمالدئید و سیانید سدیم به دست می آید. به این ترتیب نمک سدیم تشکیل می شود که متعاقباً در مراحل بعدی به اسید تبدیل می شود. HNCHCHNH + CHO + NaCN + HO → NaOCCH)NCHCHN(CHCONa) + NH (NaOCCH)NCHCHN(CHCONa) + HCl → (HOCCH)NCHCHN(CHCOH) + NaCl این فرآیند هر ساله برای تولید تن EDTA در جهان مورد است.فاده و بهره برداری قرار می گیرد.

Tetrasodium EDTA یک آمینو پلی کربوکسیلیک اسید جامد، بی رنگ و محلول در آب است. که در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می گیرد و بیشتر به عنوان کیلاتور است.فاده می شود و با اتصال به یون های معدنی خاص آنها را غیرفعال می کند. در جدول زیر برخی از خواص شیمیایی و فیزیکی مهم این ترکیب ذکر شده است.:



( فروش ) های دیگر