تولید و ساخت HF اسید فلوریدریک در اسلامشهر

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.

  صاحب کتاب «اختران فروزان ری و طهران» () در خصوص تاریخچه و شجره ی امامزاده این بزرگوار تا امام حسن مجتبی (علیه السلام) هفت پدر فاصله است.، و قبر این بزرگوار و برادرش ابوالحسن علی الاصغر در روستای ششکلو مزار معتبریست؛ و گمان نگارنده این است. که اصل آن لقب «ششدیو» پدر این دو بزرگوار است. که در کنار یکدیگر واقع شده اند. امامزاده محمد ششدیو اولین امامزاده ای است. که به این قریه نازل شده است. و سکونت نموده، و ممکن است. بانی تأسیس آن قریه خود آن جناب بوده باشند، و بدین سبب روستا نام خود را از ایشان اخذ کرده است.. مؤلف در ادامه آورده است. که سید محمد ششدیو دارای هفت پسر بوده اند: )ابوهاشم حسین؛ ) ابوطالب محمد؛ ) ابوالعباس احمد (مانکدی)؛ ) حمزه (که اولادی نداشته)؛ ۵) الناصر عیسی؛ ) ابوطالب حسین؛ ) ابوزید حسن القاری (شهید در خراسان).  قدمت: دوره قاجاریه &#; پلان:مدور و پوشش گنبد پله ای &#; مصالح: خشت و اندود کاهگل : قدمت: دوره قاجاریه &#; پلان:مدور و پوشش گنبد پله ای &#; مصالح: خشت و اندود کاهگل  

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..


شرح این واکنش بدین صورت می باشد که ابتدا سنگ معدن را است.خراج و ناخالصی ها را حذف می کنند تا فلورسپار باقی مانده حاوی حداقل درصد فلوراید کلسیم باشد. سپس این فلورسپار گرید اسیدی را از طریق کشتی، جاده یا راه آهن به کارخانه های تولید اسید هیدروفلوئوریک منتقل می کنند. بدین ترتیب کلسیم فلوراید یا فلوئوریت معدنی (CaF

همین امر باعث می گردد تا قیمت تمام شده این فرآیند ارزانتر و پایینتر از نمونه قبلی باشد  روش تولیدی را Scale up  بوده که اسید فلوئوریدریک محصول اصلی آن است. . علاوه بر حل این مشکل موفق به کنترل و مهار خوردگی این اسید در تجهیزات خویش شده است..

در طی یک روش است.اندارد برای پالایش نفت و تحت عنوان فرآیند آلکیلاسیون، ایزوبوتان با آلکن هایی با وزن مولکولی پایین (بیشتر مخلوطی از پروپیلن و بوتیلن) و در حضور یک کاتالیزور اسیدی که از هیدروفلوئوریک اسید مشتق شده است.، آلکیله می شود. شرح عملکرد کاتالیزور به این صورت می باشد که آلکن ها را پروتونه می کند تا کربوکاتیون های واکنشی تولید کند و نهایتا ایزوبوتان را طی یک واکنش دو فازی آلکیله می کنند.



( تولید و ساخت ) های دیگر