فروش HF اسید فلوریدریک در اسلامشهر

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).


روش تولید اسید فلوئوریدریک در سایر کشورها از روش تولید اسید فسفریک تبعیت می کند که اسید فسفریک محصول اصلی بوده و اسید فلوریدریک به عنوان یکی از محصولات جانبی آن است.حصال می گردد ولی با توجه به عدم وجود خاک فسفات مرغوب در کشور و هزینه بالای راه اندازی خط تولید اسید فسفریک ( بیش از میلیارد ریال) اسید فلوریدریک را مستقیما از خاک فلورین که در کشور ایران به وفور و با کیفیت بالا یافت می شود است.حصال نمایند. همین امر باعث می گردد تا قیمت تمام شده این فرآیند ارزانتر و پایین تر از نمونه های قبلی باشد.

هیدروفلوریک اسید چیست؟ هیدروفلوریک اسید خورنده بوده و به عنوان یکی از مهمترین ترکیبات در تولید فلوئورکربن ها کاربرد دارد. بیشترین سهم از تولید جهانی اسید هیدروفلوئوریک (حداقل درصد) را تولید فلوئورکربن به خود اختصاص داده است.. این اسید معدنی در آب، الکل ها و بیشتر حلال های آلی محلول می باشد ولی در اتر کم محلول است.. هیدروفلوئوریک اسید را با نام های دیگری نظیر فلور هیدریک اسید، هیدروفلوریک اسید، هیدروفلوراید، هیدرونیوم فلوراید و همچنین نام آیوپاک فلوران نیز می شناسند. همچنین قابل ذکر است. از آن جایی که این اسید معدنی شیشه را در خود حل می کند، اسید شیشه نیز نامیده می شود.

از آن جایی که هیدروفلوئوریک اسید یک ترکیب بسیار خورنده می باشد، شیشه را هم می تواند در خود حل کند و به این دلیل به آن اسید شیشه نیز می گویند. لازم به ذکر است. در صورت ترکیب شدن با شیشه، گازهای هیدروژن به وجود می آید که خطر انفجار دارند. به همین جهت از ظروف پلاستیکی یا پلی اتیلنی برای بسته بندی فلوران است.فاده می کنند. همچنین لازم به ذکر است. به علت حساسیت این اسید به نور باید آن را در ظرف در بسته پلاستیکی و به دور از نور نگهداری کنید.



( فروش ) های دیگر