تولید و ساخت HF اسید فلوریدریک در جنوب تهران

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..

این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..

در باور عامه مردم تهران جنوب شهر از قدیم این منطقه به مردانگی و مرام و معرفت شهرت داشته اند. مناطق جنوب شهر تهران در ورزش به خصوص کشتی و فوتبال سرآمد در کشور ایران هستند. در سیاست جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مناطق پایین شهر هستند.


شرح این واکنش بدین صورت می باشد که ابتدا سنگ معدن را است.خراج و ناخالصی ها را حذف می کنند تا فلورسپار باقی مانده حاوی حداقل درصد فلوراید کلسیم باشد. سپس این فلورسپار گرید اسیدی را از طریق کشتی، جاده یا راه آهن به کارخانه های تولید اسید هیدروفلوئوریک منتقل می کنند. بدین ترتیب کلسیم فلوراید یا فلوئوریت معدنی (CaF

اسید هیدروفلوئوریک جزء هیدروهالیک اسیدها و به عنوان اسید ضعیف به شمار می رود. فلوران یا اسید هیدروفلوئوریک در واقع همان هیدروژن فلوراید محلول در آب می باشد. ساختار آن از مولکول های دو اتمی تشکیل شده است. که توسط پیوندهای هیدروژنی قوی به یکدیگر وصل شده اند. شماتیک ساختار هیدروفلوریک اسید در زیر نمایش داده شده است.:

در غلظت های پایین ، اگر به سرعت به دنبال درمان قطعی نباشیم ، مرگ همچنان می تواند رخ دهد. HF در عملکرد عصب اختلال ایجاد می کند ، بنابراین سوختگی ناشی از غلظت های پایین ممکن است. در ابتدا دردناک نباشد. قرار گرفتن تصادفی در معرض  این اسید می تواند ساعتها یا حتی روزها مورد توجه قرار نگیرد و باعث به تعویق افتادن درمان و افزایش میزان و شدت آسیب شود. این بسیار خطرناک است. ، زیرا ممکن است. قربانیان تشخیص ندهند که زخمی شده اند. اگر خسارت زیادی قبل از اقدام به درمان وارد شود ، ممکن است. در اثر هیپوکلسمی یا هیپومنیزمی همراه باشد. و در انتها منجر به مرگ شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر