تولید و ساخت HF اسید فلوریدریک در دیزین

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مجموعه تفریحی دیزین، تله سیژ وجود دارد که در واقع، مسیرهای ارتباطی برای رفتن به بخش‌های مختلف مجموعه هستند. تفاوت تله سیژ با تله‌کابین، در صندلی‌های آن‌ها است.. تله‌کابین، اتاقک‌هایی سرپوشیده هستند؛ اما تله سیژ صندلی‌هایی روباز هستند که کمربند ایمنی دارند.

پیست اسکی بین المللی دیزین دارای کافه رستوران برای میل غذا و نوشیدنی های گرم، یک هتل ستاره با نام جهانگردی، مدرسه آموزش اسکی در همه سطوح، کلبه برای گرم شدن اسکی بازان در طول تفریح، پارکینک خودروهای سواری، مربیان برجسته در سطح تیم ملی و بخش اطلاعات می باشد.

دیزین در موقعیتی قرار گرفته است. که به بسیاری از جاذبه‌های طبیعی دیگر اطراف تهران نیز نزدیک است.. شهرستان شمشک و شمیرانات و دیدنی‌های فوق‌العاده آن فاصله کمی با دیزین دارند. هنگام رفتن به دیزین، تماشا کردن این جاذبه‌ها را از دست ندهید.


یون فلوراید میل به کلسیم و منیزیم دارد ، دو ماده معدنی ضروری برای سلامت بدن. از آنجا که فلوراید با کلسیم متصل می شود ، بدن این ماده معدنی را در خون مصرف می کند و همچنین به ساختار است.خوان حمله می کند و نمک های فلوراید کلسیم را تشکیل می دهد.

خرید اسید فلوئوریدریک برای حکاکی روی شیشه در لامپ و محصولات دیگر انجام میشود. در فرآیند تولید کریستال و شیشه و هم چنین مات کاری آنها از اسید فلوئوریدریک است.فاده های فراوانی می شود.کاربرد این اسید در صنعت شیشه از مهم ترین هاست.

همین امر باعث می گردد تا قیمت تمام شده این فرآیند ارزانتر و پایینتر از نمونه قبلی باشد  روش تولیدی را Scale up  بوده که اسید فلوئوریدریک محصول اصلی آن است. . علاوه بر حل این مشکل موفق به کنترل و مهار خوردگی این اسید در تجهیزات خویش شده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر