تولید و ساخت HF اسید فلوریدریک در شهرک صنعتی خوارزمی

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


هیدروفلوریک اسید چیست؟ هیدروفلوریک اسید خورنده بوده و به عنوان یکی از مهمترین ترکیبات در تولید فلوئورکربن ها کاربرد دارد. بیشترین سهم از تولید جهانی اسید هیدروفلوئوریک (حداقل درصد) را تولید فلوئورکربن به خود اختصاص داده است.. این اسید معدنی در آب، الکل ها و بیشتر حلال های آلی محلول می باشد ولی در اتر کم محلول است.. هیدروفلوئوریک اسید را با نام های دیگری نظیر فلور هیدریک اسید، هیدروفلوریک اسید، هیدروفلوراید، هیدرونیوم فلوراید و همچنین نام آیوپاک فلوران نیز می شناسند. همچنین قابل ذکر است. از آن جایی که این اسید معدنی شیشه را در خود حل می کند، اسید شیشه نیز نامیده می شود.

برای اولین بار دانشمندی با نام کارل ویلهام شیل در سال هیدروفلوریک اسید را کشف کرد. هیدروفلوئوریک اسید را به صورت طبیعی و در فوران های آتشفشانی می توان یافت.امروزه این اسید را با روش های سنتزی مختلف و در مقیاس صنعتی تولید می کنند.

یون فلوراید میل به کلسیم و منیزیم دارد ، دو ماده معدنی ضروری برای سلامت بدن. از آنجا که فلوراید با کلسیم متصل می شود ، بدن این ماده معدنی را در خون مصرف می کند و همچنین به ساختار است.خوان حمله می کند و نمک های فلوراید کلسیم را تشکیل می دهد.



( تولید و ساخت ) های دیگر