فروش HF اسید فلوریدریک در شهریار

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..


هیدروفلوریک اسید چیست؟ هیدروفلوریک اسید خورنده بوده و به عنوان یکی از مهمترین ترکیبات در تولید فلوئورکربن ها کاربرد دارد. بیشترین سهم از تولید جهانی اسید هیدروفلوئوریک (حداقل درصد) را تولید فلوئورکربن به خود اختصاص داده است.. این اسید معدنی در آب، الکل ها و بیشتر حلال های آلی محلول می باشد ولی در اتر کم محلول است.. هیدروفلوئوریک اسید را با نام های دیگری نظیر فلور هیدریک اسید، هیدروفلوریک اسید، هیدروفلوراید، هیدرونیوم فلوراید و همچنین نام آیوپاک فلوران نیز می شناسند. همچنین قابل ذکر است. از آن جایی که این اسید معدنی شیشه را در خود حل می کند، اسید شیشه نیز نامیده می شود.

اسید فلئوریک جزو اسید های ضعیف دسته بندی می شود ولی قدرت خورندگی بالایی دارد و می تواند حتی شیشه را در خود حل کند. به دلیل پیوند قوی بین آنیون های فلئوراید و مولکول های سیلیکون شیشه، این اسید را در ظرف های پلاستیکی نگه داری می کنند.

از آن جایی که هیدروفلوئوریک اسید یک ترکیب بسیار خورنده می باشد، شیشه را هم می تواند در خود حل کند و به این دلیل به آن اسید شیشه نیز می گویند. لازم به ذکر است. در صورت ترکیب شدن با شیشه، گازهای هیدروژن به وجود می آید که خطر انفجار دارند. به همین جهت از ظروف پلاستیکی یا پلی اتیلنی برای بسته بندی فلوران است.فاده می کنند. همچنین لازم به ذکر است. به علت حساسیت این اسید به نور باید آن را در ظرف در بسته پلاستیکی و به دور از نور نگهداری کنید.



( فروش ) های دیگر