فروش HF اسید فلوریدریک در قرچک

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.


اسید فلئوریک جزو اسید های ضعیف دسته بندی می شود ولی قدرت خورندگی بالایی دارد و می تواند حتی شیشه را در خود حل کند. به دلیل پیوند قوی بین آنیون های فلئوراید و مولکول های سیلیکون شیشه، این اسید را در ظرف های پلاستیکی نگه داری می کنند.

اسید هیدرو فلوئوریدریک یا هیدروفلوریک اسید خورنده و سمی می باشد. بنابراین هنگام کار، توجه به MSDS اسید فلوریدریک بسیار مهم می باشد و باید از تجهیزات ایمنی به ویژه دستکش و عینک ایمنی است.فاده شود. در نتیجه به نکات قابل توجه در این مورد (اسید فلوریدریک MSDS) توجه کنید:

هیدروفلوریک اسید چیست؟ هیدروفلوریک اسید خورنده بوده و به عنوان یکی از مهمترین ترکیبات در تولید فلوئورکربن ها کاربرد دارد. بیشترین سهم از تولید جهانی اسید هیدروفلوئوریک (حداقل درصد) را تولید فلوئورکربن به خود اختصاص داده است.. این اسید معدنی در آب، الکل ها و بیشتر حلال های آلی محلول می باشد ولی در اتر کم محلول است.. هیدروفلوئوریک اسید را با نام های دیگری نظیر فلور هیدریک اسید، هیدروفلوریک اسید، هیدروفلوراید، هیدرونیوم فلوراید و همچنین نام آیوپاک فلوران نیز می شناسند. همچنین قابل ذکر است. از آن جایی که این اسید معدنی شیشه را در خود حل می کند، اسید شیشه نیز نامیده می شود.



( فروش ) های دیگر