فروش HF اسید فلوریدریک در لواسان

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار کفترلو در کیلومتری شمال روستای کند علیا در دره‌ای بسیار زیبا قرار گرفته است.. برای دسترسی به این آبشار از روستا باید حدود ٫۵ ساعت پیاده‌روی کنید یا می‌توانید این مسیر را با خودرو بروید؛ هرچند برای است.فاده از زیبایی‌های مسیر و پیچ‌وخم‌های جاده در میان باغ‌های گیلاس و آلبالو بهتر است. کمی پیاده‌روی را به جان بخرید. در فصل تابستان این مسیر به‌لطف سایه خنک درختان کوچه باغ‌ها و زیبایی چشم‌نواز آن‌ها، جذابیتی دوچندان پیدا می‌کند. 

دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.

لواسان جذابیت‌های گردشگری و توریستی زیادی در دل خود جای داده است.. اگر می‌خواهید در فرصت محدود سفر به لواسان از طبیعت این اطراف دیدن کنید خوب است. که بازدید از این مورد را در برنامه خود قرار دهید. کدام مورد؟ الان به شما می‌گوییم.


هیدروفلوریک اسید چیست؟ هیدروفلوریک اسید خورنده بوده و به عنوان یکی از مهمترین ترکیبات در تولید فلوئورکربن ها کاربرد دارد. بیشترین سهم از تولید جهانی اسید هیدروفلوئوریک (حداقل درصد) را تولید فلوئورکربن به خود اختصاص داده است.. این اسید معدنی در آب، الکل ها و بیشتر حلال های آلی محلول می باشد ولی در اتر کم محلول است.. هیدروفلوئوریک اسید را با نام های دیگری نظیر فلور هیدریک اسید، هیدروفلوریک اسید، هیدروفلوراید، هیدرونیوم فلوراید و همچنین نام آیوپاک فلوران نیز می شناسند. همچنین قابل ذکر است. از آن جایی که این اسید معدنی شیشه را در خود حل می کند، اسید شیشه نیز نامیده می شود.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

خرید اسید فلوئوریدریک برای حکاکی روی شیشه در لامپ و محصولات دیگر انجام میشود. در فرآیند تولید کریستال و شیشه و هم چنین مات کاری آنها از اسید فلوئوریدریک است.فاده های فراوانی می شود.کاربرد این اسید در صنعت شیشه از مهم ترین هاست.



( فروش ) های دیگر