تولید و ساخت HF اسید فلوریدریک در ملارد

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توسعه گرفتن روند عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای کشور با توجه به جمعیت ملارد از سال مکاتباتی در جهت تبدیل ملارد به شهر و تاسیس شهرداری از سوی مردم ملارد، بخشداری و فرمانداری شهریار با وزرات کشور انجام گرفت و سرانجام به نتیجه رسید : بر اساس تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل قانون اساسی با رای اکثریت وزرای عضو کمیسیون سیاسی-دفاعی هیات دولت در جلسه مورخ مرداد ماه : روستاهای سرآسیابِ ملارد و ملارد از توابع دهستان ملارد تابع بخش مرکزی شهرستان شهریار ادغام و به نام شهر ملارد شناخته شده و در محل مذکور‌شهرداری تأسیس شود.‌این تصویب‌نامه در تاریخ مرداد به تأیید ریاست جمهوری وقت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.

دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..

در نزدیکی بافت شهری ملجا دو امامزاده جلیل القدر قراردارد؛ یکی امام زاده قاسم علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام که در کنار کوه روستای بیدگنه واقع شده و دیگری امامزاده ابراهیم علیه السلام که از فرزندان امام علی النقی علیه السلام می باشد و در محل آرامستان فعلی شهر ملارد قرار دارد. با توجه به ظرفیت های کشاورزی ملارد و دارا بودن آب کشاورزی مناسب و زمین های حاصلخیر، بهاءالدین کهبد در سال با دو تن از دوستان خود به اسامی ثلاث و آصف تاج بخش زمین های ملارد را از اداره خالصه به قیمت۵ هزار تومان و آن هم به صورت اقساط خریداری نمودند.


شایان ذکر است. همانطور که در واکنش بالا دیدیم گاز هیدروژن فلوراید و کلسیم سولفات دو محصول جانبی حاصل از این واکنش هستند. گاز هیدروژن فلوراید را یا برای است.فاده به عنوان گاز مایع جمع آوری و ذخیره می کنند یا آن را با آب رقیق می کنند تا محلول های آبی هیدروفلوئوریک اسید را تولید کنند.

در غلظت های پایین ، اگر به سرعت به دنبال درمان قطعی نباشیم ، مرگ همچنان می تواند رخ دهد. HF در عملکرد عصب اختلال ایجاد می کند ، بنابراین سوختگی ناشی از غلظت های پایین ممکن است. در ابتدا دردناک نباشد. قرار گرفتن تصادفی در معرض  این اسید می تواند ساعتها یا حتی روزها مورد توجه قرار نگیرد و باعث به تعویق افتادن درمان و افزایش میزان و شدت آسیب شود. این بسیار خطرناک است. ، زیرا ممکن است. قربانیان تشخیص ندهند که زخمی شده اند. اگر خسارت زیادی قبل از اقدام به درمان وارد شود ، ممکن است. در اثر هیپوکلسمی یا هیپومنیزمی همراه باشد. و در انتها منجر به مرگ شود.

هیدروفلوریک اسید چیست؟ هیدروفلوریک اسید خورنده بوده و به عنوان یکی از مهمترین ترکیبات در تولید فلوئورکربن ها کاربرد دارد. بیشترین سهم از تولید جهانی اسید هیدروفلوئوریک (حداقل درصد) را تولید فلوئورکربن به خود اختصاص داده است.. این اسید معدنی در آب، الکل ها و بیشتر حلال های آلی محلول می باشد ولی در اتر کم محلول است.. هیدروفلوئوریک اسید را با نام های دیگری نظیر فلور هیدریک اسید، هیدروفلوریک اسید، هیدروفلوراید، هیدرونیوم فلوراید و همچنین نام آیوپاک فلوران نیز می شناسند. همچنین قابل ذکر است. از آن جایی که این اسید معدنی شیشه را در خود حل می کند، اسید شیشه نیز نامیده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر