تولید و ساخت HF اسید فلوریدریک در پردیس

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 


همین امر باعث می گردد تا قیمت تمام شده این فرآیند ارزانتر و پایینتر از نمونه قبلی باشد  روش تولیدی را Scale up  بوده که اسید فلوئوریدریک محصول اصلی آن است. . علاوه بر حل این مشکل موفق به کنترل و مهار خوردگی این اسید در تجهیزات خویش شده است..

شایان ذکر است. همانطور که در واکنش بالا دیدیم گاز هیدروژن فلوراید و کلسیم سولفات دو محصول جانبی حاصل از این واکنش هستند. گاز هیدروژن فلوراید را یا برای است.فاده به عنوان گاز مایع جمع آوری و ذخیره می کنند یا آن را با آب رقیق می کنند تا محلول های آبی هیدروفلوئوریک اسید را تولید کنند.

اسید هیدروفلوئوریک به تمام مواد حاوی سیلیس ، از جمله شیشه ، حمله می کند. باید در بطری ها و ظروف پلی اتیلن (PE) است.فاده و ذخیره شود. بطری های ذخیره سازی HF باید دارای درپوش ها و درپوش های ایمن باشند که می تواند یک مهر و موم ضد گاز برای جلوگیری از فرار گاز هیدروژن فلوراید فراهم کند. اسید هیدروفلوئوریک هرگز نباید توسط زهکشی دفع شود. خنثی سازی اولیه HF اجازه دفع تخلیه را نمی دهد ، حتی اگر pH محلول حاصل از آن باشد. خنثی سازی اسید هیدروفلوئوریک با یک ماده اولیه نمک های فلوراید فلز تولید می کند که سمی هستند. همیشه باید به عنوان زباله های خطرناک در ظروف پلاستیکی قابل جمع شدن جمع آوری شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر