تولید و ساخت HF اسید فلوریدریک در پیشوا

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


شرح این واکنش بدین صورت می باشد که ابتدا سنگ معدن را است.خراج و ناخالصی ها را حذف می کنند تا فلورسپار باقی مانده حاوی حداقل درصد فلوراید کلسیم باشد. سپس این فلورسپار گرید اسیدی را از طریق کشتی، جاده یا راه آهن به کارخانه های تولید اسید هیدروفلوئوریک منتقل می کنند. بدین ترتیب کلسیم فلوراید یا فلوئوریت معدنی (CaF

اسید فلئوریک جزو اسید های ضعیف دسته بندی می شود ولی قدرت خورندگی بالایی دارد و می تواند حتی شیشه را در خود حل کند. به دلیل پیوند قوی بین آنیون های فلئوراید و مولکول های سیلیکون شیشه، این اسید را در ظرف های پلاستیکی نگه داری می کنند.

خرید اسید فلوئوریدریک برای حکاکی روی شیشه در لامپ و محصولات دیگر انجام میشود. در فرآیند تولید کریستال و شیشه و هم چنین مات کاری آنها از اسید فلوئوریدریک است.فاده های فراوانی می شود.کاربرد این اسید در صنعت شیشه از مهم ترین هاست.



( تولید و ساخت ) های دیگر