تولید و ساخت HF اسید فلوریدریک در چهاردانگه

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.


شایان ذکر است. همانطور که در واکنش بالا دیدیم گاز هیدروژن فلوراید و کلسیم سولفات دو محصول جانبی حاصل از این واکنش هستند. گاز هیدروژن فلوراید را یا برای است.فاده به عنوان گاز مایع جمع آوری و ذخیره می کنند یا آن را با آب رقیق می کنند تا محلول های آبی هیدروفلوئوریک اسید را تولید کنند.

اسید هیدروفلوئوریک به تمام مواد حاوی سیلیس ، از جمله شیشه ، حمله می کند. باید در بطری ها و ظروف پلی اتیلن (PE) است.فاده و ذخیره شود. بطری های ذخیره سازی HF باید دارای درپوش ها و درپوش های ایمن باشند که می تواند یک مهر و موم ضد گاز برای جلوگیری از فرار گاز هیدروژن فلوراید فراهم کند. اسید هیدروفلوئوریک هرگز نباید توسط زهکشی دفع شود. خنثی سازی اولیه HF اجازه دفع تخلیه را نمی دهد ، حتی اگر pH محلول حاصل از آن باشد. خنثی سازی اسید هیدروفلوئوریک با یک ماده اولیه نمک های فلوراید فلز تولید می کند که سمی هستند. همیشه باید به عنوان زباله های خطرناک در ظروف پلاستیکی قابل جمع شدن جمع آوری شود.

شرح این واکنش بدین صورت می باشد که ابتدا سنگ معدن را است.خراج و ناخالصی ها را حذف می کنند تا فلورسپار باقی مانده حاوی حداقل درصد فلوراید کلسیم باشد. سپس این فلورسپار گرید اسیدی را از طریق کشتی، جاده یا راه آهن به کارخانه های تولید اسید هیدروفلوئوریک منتقل می کنند. بدین ترتیب کلسیم فلوراید یا فلوئوریت معدنی (CaF



( تولید و ساخت ) های دیگر