خدمات نمایندگی، فروش، گارانتی و خدمات پس از فروش برند هیوندا در غرب تهران, شرق تهران, جنوب تهران, شمال تهران, تهران, شهریار, شهر ری, ورامین, پاکدشت, پردیس,
سگمنت سدانهای لوکس فول سایز برای دههها در تصاحب مرسدس بنز اس کلاس و بی ام و سری بوده است.. رقبای دیگری هم نظیر آئودی A، جگوار XJ و لکسوس LS در این بازار حضور دارند اما موفقیت تجاری آنها به خصوص در دههی اخیر با موقعیت اس کلاس و سری قابل قیاس نیست. خودروسازان در این سگمنت پرچمدار محصولات خود را تولید میکنند و به همین دلیل هم از نظر فناوری و امکانات و هم از نظر فنی نیز رقابت در این کلاس بسیار دشوار است.. گواه دشوار بودن رقابت نیز حذف نمونهای همچون فولکس واگن فیتون است.. با وجود همه شایستگیهایی که فولکس داشت اما نتوانست در میدان باقی بماند و شکست خورد.
هیوندای جنسیس در دو نسخه سدان و کوپه تولید و عرضه شده است. که اتفاقا هر دوی آنها موفق شدهاند به بازار ایران راه پیدا کنند. گفتنی است. نسل اول این محصول با دو پیشرانه سیلندر . و . لیتری تولید و عرضه شدهاند که نمونههای راه یافته به ایران از موتور . لیتری لامبدا با سیستم سوخت رسانی MPi برخوردار بودهاند. البته باید به این نکته اشاره کرد که نمونههای انگشتشماری نیز به صورت غیر رسمی به کشئور وارد شده اند که از موتور سیلند GDi بهرهمند هستند.
نمونههایی همچون فولکس واگن فیتون اما باعث نشدند تا خودروسازان دیگر از ورود به سگمنت سدانهای لوکس فول سایز منصرف شوند بلکه همچنان اشتیاق برای تولید این خودروها وجود دارد. در این بین کرهای ها نیز از خود جسارت نشان داده و خودروی هیوندای سنتنیال را در سال معرفی کردند. سنتنیال البته خودروی جدیدی نبود و نسل نخست آن بین سالهای تا ۸ روی خط تولید هیوندای قرار داشت اما هیچ وقت نتوانست خود را مطرح کند. در نسل دوم هیوندای از هر نظر محصول خود را ارتقا داده بود تا بتواند آن را رو در روی بزرگانی همچون اس کلاس قرار دهد.