مشاوره و اجرا MDF ام دی اف در شهر جدید اندیشه

MDF MDF-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


) در حین ساخت خمیر چوب، لازم است. فرآیند ساخت بصورت همگن و پیوسته و یکنواخت صورت گیرد. برای این منظور است.فاده از یاردچوب در حین ساخت خمیر لازم است. و نمی‌توان فط از خورده چوب و کاغذ و مواد سلولزی و &#; است.فاده کرد.یاردها چوب ها، عمدتاً چوب های هیزمی می‌باشد که به طول یک تا دو متر بریده شده است..

برای این منظور می‌توان ام‌دی‌اف‌ها را با پوشش‌های ضد آتش پوشاند یا مواد و نمک‌های خاص ضد آتش تیمار کرد؛ ولی بهترین راه اضافه کردن مواد ضد آتش در حین پروسه تولید است.. موارد مصرف این نوع تخته‌ها به‌عنوان مثال: پوشش دیوارها، پارتیشن‌ها، قفسهٔ فروشگاه‌ها و… می‌باشد.

به منظور نگهداری و افزایش طول عمر آسیاب های دیسکی، می بایست کلیه ناخالصی های همراه خرده چوب ها به روش های لازم جداسازی گردد. این ناخالصی ها که ذرات شن و سنگ ریزه و فلزات می باشند را باید قبل از انتقال خرده چوب ها به بخش بخارزنی و آسیاب توسط آب شستشو داد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر