خدمات نمایندگی، فروش، گارانتی و خدمات پس از فروش برند رنو در غرب تهران, شرق تهران, جنوب تهران, شمال تهران, تهران, شهریار, شهر ری, ورامین, پاکدشت, پردیس,
اما در سمت دیگر ماجرا نکات منفی پدیدار میگردند. اولین مورد اینکه موتور پیشرفته تلیسمان به بنزین مرغوب و دقت بالاتر در بحث نگهداری نیاز دارد، همچنین گیربکس دوکلاچهاش نیز در ترافیکهای شهر کوهپایهای همچون تهران زودتر از انواع ساده دچار است.هلاک خواهد گشت. نتیجه اینکه رنو تلیسمان در مقایسه با خودورهای تنفس طبیعی بازار مثل کیا اپتیما و هیوندای سوناتا، دردسرهای نگهداری بیشتری به شما تحمیل خواهد نمود. شاید به همین دلیل است. که نماینده رنو علیرغم تواناییهای حرکتی برتر، در بازار دست دومها سختتر از این رقبا به پول نقد تبدیل میگردد.
با گشودن درب کاپوت رنو تلیسمان با یک پیشرانه کوچک سیلندر سوپاپ . لیتری مواجه میشویم که به کمک پرخوران از نوع توربوشارژر توانسته به قدرت مناسبی معادل اسب بخار و گشتاور بسیار خوب در سطح نیوتنمتر دست یابد. این اعداد و ارقام برای وزن نه چندان زیاد (حدود کیلوگرم) تلیسمان عالی به نظر میرسند. برای انتقال قدرت هم از یک جعبهدنده سرعته مدرن دو کلاچه است.فاده شده و ترکیب تمامی اینها با هم به شتاب صفر تا صد رسمی بسیار خوب . ثانیهای منتهی خواهد گشت. تازه این شتاب خوب با یک با مصرف سوخت معقول (. لیتر در هر صد کیلومتر برای رانندگی ترکیبی) همراه است. که نشان از پرفورمنس بالای انجین یورو رنو دارد.
چراغهای کشیده، سپرهای اسپرت و خطوط اتوکشیده جانبی در تلفیق با حجمدهی منطقی که روی کاپوت و گلگیرها کار شده، همگی دست به دست هم دادهاند تا با خودرویی جسور و اسپرت طرف باشیم. کرومکاری برخی قسمتها و لوگو درشت رنو هم نشان از تلاش طراحان برای تاکید بر خصلتهای لوکس خودرو داشتهاند و خلاصه مطلب اینکه تلیسمان از هر زاویهای چشم را نوازش میدهد.