خدمات نمایندگی، فروش، گارانتی و خدمات پس از فروش برند سوزوکی در غرب تهران, شرق تهران, جنوب تهران, شمال تهران, تهران, شهریار, شهر ری, ورامین, پاکدشت, پردیس,
پیشرانه مذکور مانند بسیاری از پیشرانههای ساخت ژاپن، دوام بالا و است.هلاک پایینی دارد؛ اما قدرت آن بههیچعنوان برای خودرویی با وزن بیش از / تن که داعیه بیراههنوردی دارد، مناسب نیست. درواقع میتوان این پیشرانه را پاشنه آشیل مدلهای قدیمیتر سوزوکی گرند ویتارا دانست که باعث شد تا این خودرو در بین عموم به عنوان یک خودروی تنبل شناخته شود. این تنبلی در نسخههای مجهز به گیربکس اتوماتیک بیشتر قابل لمس است. و بهخصوص در مسیرهای خارج جادهای، مالک خودرو را آزار خواهد داد.
سوزوکی گرند ویتارای موجود در بازار کشور، نسل سوم این خودرو است. که نخستین بار در سال و با کد JT معرفی شد. داستان حضور این SUV کامپکت در بازار ایران، به اواسط دهه شمسی بازمیگردد؛ زمانی که واردات خودرو دوباره از سر گرفته شده بود و علاقه مردم به خودروهای اصطلاحاً شاسیبلند، روزبهروز افزایش مییافت.
پیشرانه قرارگرفته درون کاپوت سوزوکیهای گرند ویتارای وارداتی و مونتاژی تا اوایل سال ، یک نمونه تنفس طبیعی لیتری است. که با کد JA شناخته میشود. این پیشرانه با حداکثر قدرت اسببخار و حداکثر گشتاور نیوتنمتر، نیروی خود را از طریق یک گیربکس سرعته دستی یا سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ متحرک WD، به هردو محور این SUV کامپکت ژاپنی انتقال میدهد.