خدمات نمایندگی، فروش، گارانتی و خدمات پس از فروش برند سوزوکی در غرب تهران, شرق تهران, جنوب تهران, شمال تهران, تهران, شهریار, شهر ری, ورامین, پاکدشت, پردیس,
سوزوکی کیزاشی با این مشخصات فنی قادر است. طی مدت زمان / ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت برساند و تا نهایت سرعت کیلومتر در ساعت به حرکت خود ادامه دهد که اعداد و ارقام مناسبی برای یک خودرو در این سطح به نظر میرسد. البته گیربکس CVT این خودرو باعث میشود تا شتاب اولیه آن، آن طور که باید هیجانانگیز نباشد.
پیشرانه مذکور مانند بسیاری از پیشرانههای ساخت ژاپن، دوام بالا و است.هلاک پایینی دارد؛ اما قدرت آن بههیچعنوان برای خودرویی با وزن بیش از / تن که داعیه بیراههنوردی دارد، مناسب نیست. درواقع میتوان این پیشرانه را پاشنه آشیل مدلهای قدیمیتر سوزوکی گرند ویتارا دانست که باعث شد تا این خودرو در بین عموم به عنوان یک خودروی تنبل شناخته شود. این تنبلی در نسخههای مجهز به گیربکس اتوماتیک بیشتر قابل لمس است. و بهخصوص در مسیرهای خارج جادهای، مالک خودرو را آزار خواهد داد.
سوزوکی گرند ویتارا تا سال به بازار عرضه میشد. البته تیراژ تولید آن در طی این مدت، بسته به شدت تحریمها، نوسانهای زیادی داشت. این خودروی ژاپنی محبوب در طی این سالها از نظر فنی با دو نوع پیشرانه و دو نوع گیربکس به خریداران ایرانی تحویل داده شد. سوزوکی گرند ویتارا از نظر سطح آپشنها نیز در تیپ اصلی در بازار ایران عرضه شده است. که در ادامه، به بررسی فنی و تجهیزاتی کامل نسخههای این خودرو خواهیم پرداخت.