در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستانهای دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب میشود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.
در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستانهای دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب میشود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.
طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی میکنند. در بین جمعیت بومهن، علاوهبر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگهای مختلف نیز مواجه شوید.
در برخی موارد شرایطی فراهم می گردد که کمپرسور تمامی کولرهای گازی بر روی پشت بام آپارتمان نصب گردد لیکن بدلیل طولانی شدن لوله کشی که جنس آن نیز لولههای مسی می باشد از یک سو هزینه زیادی به خریدار تحمیل می نماید و از طرف دیگر بدلیل رسانایی بالای مس، هد رفت انرژی زیادی اتفاق می افتد؛ لذا این کار مقرون به صرفه نمی باشد. شاید نصب یک کولر گازی با کمپرسور قوی و است.فاده از سه پنل در هر واحد بتواند تا حدی مشکل مشکل نمای ساختمان را حل نمود ولی مشکل کولرهای گازی با چند پنل عدم کنترل مبرد باشد. جریان همه یا هیچ اتفاق می افتد یعنی یا همه باید از کولر گازی است.فاده کنند تا هیچ یک است.فاده نکنند و این یعنی یک ایراد بزرگ.
چه در مدلهای EHP و چه در مدلهای GHP، کمپرسورها وظیفهی فشرده سازی گاز تبرید را بر عهده دارند. پس از انجام عملیات فشرده سازی نیز، کمپرسورها گاز مبرد را برای فرآیند خنکسازی، می چرخانند. بایستی بدانید که الکتروموتورهای تعبیه شده در دستگاه وی آر اف EHP، محرک اصلی کمپرسورها هستند. نهایتاَ مبرد وارد اواپراتورهای دستگاه شده و به تبادل گرمایی با هوای بیرون از فضای داخلی ساختمان میپرازد. دستگاه وی ار اف EHP مخفف واژهی صنعتی «Electric Heat Pump» می باشد و نشان دهنده مصرف برقی این نوع سیستم است.. برخلاف دستگاه VRF GHP که مخفف عبارت «Gas Heat Pump» است..
اسپلیت مرکزی VRF علاوه بر سرمایش توانایی گرمایش را نیز دارد. مخصوصا در نوع GHP آن که با موتور احتراق داخلی کار می کند، گرمای موتور توسط یک مبدل حرارتی به سیکل کاری وی آر اف تزریق شده و راندمان دستگاه را به عنوان سیستم گرمایشی به شدت افزایش می دهد. بنابرین توصیه می شود برای ساختمان هایی که به سیستم گرمایشی در کنار سیستم سرمایشی نیاز دارند بهتر است. که از GHP به جای EHP است.فاده شود. دیگر مزیت اسپلیت مرکزی VRF نوع GHP این است. که در تابستان با مصرف گاز شهری، عمل سرمایش کل ساختمان انجام می شود و هزینه های سنگین مصرف برق در تابستان را نخواهیم داشت. سایر خصوصیات و مزایای مربوط به وی آر اف را می توانید در متن های زیر مطالعه نمایید. هر دو سیستم مزایای و معایبی دارد که در متن های زیر به طور کامل به آنها اشاره کرده ایم و حتما مطالعه بفرمایید.
شرکت مهندسی تهویه نگار با تکیه بر روی تجربه و علم کارشناسان خود سعی دارد مناسب ترین سیستم تهویه یا برودتی را برای مشتریان خود انتخاب کند. در مراحل طراحی و ساخت نیز از اصول و است.انداردهای روز صنعت تهویه بهره می برد. بهینه ساری مصرف انرژی و کیفیت بالای قطعات از اولویت های این شرکت است..
سیستم VRF متشکل از چندین یونیت داخلی که به وسیله لوله های مسی حاوی گاز مبرد به یونیت خارجی متصل می شوند به همین دلیل به کولر گازی مرکزی یا اسپلیت مرکزی معروف است.. یونیت خارجی باید در یک محیط باز مانند پشت بام یا حیاط نصب گردد. محل نصب یونیت خارجی را باید طوری انتخاب گردد که لوله کشی راحت تر برای یونیت های داخلی امکان پذیر باشد و در صورت خرابی امکان دسترسی، تعمیر و نگهداری وجود داشته باشد. طول لوله کشی در سیستم وی آر اف از اهمیت بالایی برخوردار است..