فروش VRF وی آر اف در شرق تهران

VRF-1
VRF-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


سلام و خسته نباشید. من برای یک پروژه مهمانسرا به مساحت متر مربع به تعداد سوییت یک خوابه به مساحت متر مربع و سویت دو خوابه به مساحت مترمربع در حال طراحی هستم. می خواستم بدونم اگر از سیستم VRF برای سرمایش و موتورخانه برای گرمایش است.فاده کنم، مناسب هست؟ هزینه آن حدودا چقدر می شود؟ با تشکر.

شرکت فنی مهندسی هورسان توان سپند با سابقه مدیریتی ساله در زمینه های مشاوره، طراحی، نظارت و اجرا تأسیسات و تهویه مطبوع، مشغول به فعالیت می باشد و آمادگی همکاری با کارفرمایان محترم را جهت انجام انواع پروژه ها با کاربری گوناگون تجاری، اداری، صنعتی،‌ بیمارستانی و مسکونی را اعلام می دارد.

نگرانی هایی نیز در رابطه با تفکیک مصرف برق همواره وجود داشته است.. بدین شکل که در گذشته با نصب دستگاه وی آر اف، امکان جداسازی مصرف هر واحد مسکونی یا تجاری وجود نداشت و صرفاَ هزینه‌ی تجمیع شده به دست مصرف کنندگان میرسید. اما این مشکل نیز امروزه با است.فاده از سیستم های خاص برطرف شده است..



( فروش ) های دیگر