فروش VRF وی آر اف در شهر جدید اندیشه

VRF-1
VRF-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.


پیش از این، یکی از مزایای کولرهای گازیِ اسپلیت و همینطور داکت اسپلیت ها نسبت به سیستم مرکزی VRF این بود که هزینه برق مصرفیِ هر واحد جداگانه محاسبه شده و ساکنین ساختمان، درست به میزان مصرفی که از سیستم سرمایشی دارند، پول برق را می پردازند. اما، امروزه در خودِ سیستم VRF نیز قابلیتی دیده شده که امکان کنترل مصرفِ برق هر واحد را فراهم کرده است..

دستگاه های GHP برای کار کردن از گاز است.فاده می کنند و در یونیت خارجی آنها یک موتور احتراق وجود دارد. ساختار و عملکرد این دستگاه ها شباهت زیادی به چیلر دارد و از بخش کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیر انبساط تشکیل شده است.. با توجه به مصرف گاز در این سیستم وی آر اف، هزینه است.فاده از دستگاه به نسبت نوع برقی کاهش محسوس خواهد داشت.  به همین دلیل توصیه بر این است. که در اماکنی که قصد است.فاده از

سلام، ۵ واحد تک دارم، هر واحد ۸۵ متر مربع خواب هست. در شهر خرم آباد دمای تابستان تا ۵ درجه هست. فضای مفید حدود ۵ متر مربع هست. برای ساختمان شمالی در مرحله سقف سوم دستگاه و ظرفیت مناسب چقدر است.؟ قیمت تقریبی لوله کشی ها، فن ها و یونیت خارجی چقدر میشه؟



( فروش ) های دیگر