فروش آب مقطر در اسلامشهر

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.


از آنجایی که آب مصارف متنوعی دارد هر گونه ناخالصی اهداف بهره برداری از آن را تحت تاثیر قرار می دهد. بطور مثال وجود انواع میکروب و باکتری آب را برای مصارف انسانی با مشکل روبرو می کند. در موارد دیگر وجود نمک و مواد معدنی خطرناک است..

بدن برخی افراد به علت بیماری های خاص نظیر امراض کلیوی، توان تحمل رسوبات و املاح آب شهری را ندارد و به همین دلیل پزشکان به این گروه از افراد توصیه می کنند که نوشیدن آب مقطر را جایگزین آب شهری کنند. هم چنین گروه هایی که در دوره های پاکسازی بدن هستند، می توانند برای مدت زمان کوتاهی از این آب به عنوان نوشیدنی خود است.فاده کنند. اما آیا این کار را می توان ادامه داد؟

آب مقطر برای ایجاد آب تصفیه شده عاری از آلاینده ها و ناخالصی هایی مانند کلر و مواد جامد محلول جوشانده شده است.. آب دیونیزه (DI) نیز مانند آب مقطر بسیار خالص است.. تفاوت آنها این است. که آب دیونیزه آبی است. که تمام ذرات معدنی محلول از آن حذف شده است..



( فروش ) های دیگر