مشاوره و اجرا آب مقطر در اسلامشهر

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.


یکی از پرکاربرد ترین موارد است.فاده از آب مقطر است.فاده از آن برای داخل رادیاتور اتومبیل می باشد. آب معمولی به دلیل وجود مواد معدنی در آن باعث خوردنگی و زنگ زدگی می شود. آب مقطر عاری از هرگونه مواد معدنی است. و برای تمیز کردن موتورها بسیار مناسب است.. همچنین است.فاده از آن در باتری اتومبیل طول عمر باتری را بالا برده و منجر به خوردگی نمی شود.

جنبه منفی نوشیدن آب مقطر، عاری از مواد معدنی بودن آن است.. به این معنا که این آب فاقد کلسیم، منیزیم و دیگر املاحی است. که بدن به آنها نیاز دارد. این املاح می توانند به سلامت است.خوان ها کمک شایانی کنند و هم چنین در بسیاری از عملکردهای حیاتی بدن نقش آفرینی می کنند. کسانی که برای زمان طولانی نوشیدن آب مقطر را در دستور برنامه غذایی خود قرار می دهند، ممکن است. با افت PH خون مواجه شوند و در نتیجه خون رسانی به درستی به ارگان ها صورت نخواهد گرفت. به طور کلی می توان گفت که نوشیدن آب شهری با وجود املاحی که دارد، پرفایده تر از جایگزینی آن با آب مقطر است..

از آنجایی که شما در حال حاضر بیشتر مواد معدنی مورد نیازتان را از رژیم غذاییتان دریافت می کنید، نوشیدن آب مقطر نباید باعث کمبود شما شود. با این حال، اگر می خواهید آب مقطر بنوشید، بهتر است. که مطمئن شوید وعده های روزانه حاوی میوه ها و سبزیجات را دریافت می کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر