مشاوره و اجرا آب مقطر در بازار لاله زار

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آب مقطر و آب دیونیزه دو نوع کاملا جدا هستند. در آزمایشگاه ها ، متخصصان تقطیر آب مقطر را به وسیله ی دستگاه های معمولی انجام میدهند و آب مقطر به وسیله شلنگی از دستگاه خارج شده و آب مقطر فاقد املاح نمکی در ظرف است.ریل جمع می شود.حال اگر نیاز به آب با درجه خلوص بالاتری باشد باید از دستگاه دیونایزر است.فاده کرد و به تهیه آب دیونیزه پرداخت. و نتیجه اینکه آب مقطر در واقع از دو بار تقطیر آب خالص بدست می آید و آب دیونیزه، آبی فوق خالص است. و نسبت عنصرهای موجود در هر نوع از این آب ها با یکدیگر کالا متفاوت است..

آب دیونیزه نوعی آب مقطر با درصد خلوص بیشتری است.. میزان املاح و ناخالصی آن بیشتر گرفته شده است. و با دستگاه دیونایزر تولید می شود. البته هزینه آن نیز بیشتر است.. آب مقطر با دستگاه های معمولی تقطیر تولید می شود و در ظروف است.ریل شده جمع آوری می شود. املاح نمکی ندارد ولی یکسری یون ها هنوز در آن وجود دارند.

آب دیونیزه آب انتخابی در بسیاری از محیط های تولیدی و کارخانه ای است.، زیرا این صنایع می خواهند از تجمع نمک در ماشین آلات جلوگیری کنند . ثانیاً، در یک محیط صنعتی، می توان از آب دیونیزه برای روانکاری و خنک کردن ماشین آلات است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر