مشاوره و اجرا آب مقطر در بهارستان

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


آب لوله کشی همیشه مقداری کلر دارد که برای رشد گیاهان قطعا مضر است. همچنین کیفیت آب شیر نیز در مناطق مختلف یکسان نیست. طوری که برخی مناطق مقدارکلر، نمک و یا مواد معدنی شان نسبت به مناطق دیگر بیشتر می باشد و در نتیجه آسیب بیشتری به گیاهان وارد می گردد. جهت تسهیل کار و نتایج مطلوب می توان از سیستم تصویه آب و یا آب مقطر است.فاده نمود. آب مقطر هیچ گونه ذرات میکروسکوپی نداشته و تاثیرات مثبتی بر رشد گیاهان دارد.

آب تصفیه شده آبی است. که اساساً فاقد میکروب و مواد شیمیایی باشد. این امر با اسمز معکوس (عبور کردن آب از طریق غشا برای از بین بردن مواد شیمیایی ، مواد معدنی و میکروب ها) ، ازن سازی (ضد عفونی آب با است.فاده از ازن به جای مواد شیمیایی) یا تقطیر حاصل می شود. برای برچسب است.اندارد زدن به آب تصفیه شده نیاز است. که آب تصفیه شده بیش از قسمت در میلیون ماده جامد محلول نداشته باشد.

سختی آب باعث می شود که صابون در آن رسوب کند. به همین دلیل آب عاری از یون بهترین نوع آب برای است.فاده در صنایع مختلف می باشد. از آنجایی که تهیه این نوع آب بسیار هزینه بر است.، در اکثر مراکز صنعتی و آزمایشگاهی آب مقطر ترجیح داده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر