فروش آب مقطر در بومهن

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


بعنوان توضیح جامع تر در مرحله اول تقطیر ، سختی آب مقطر خارج شده کاهش می یابد و در مرحله دوم فرآیند اسمز معکوس رخ میدهد و سختی آب را را به یک می رساند و آب مقطر در گرید خالص تهیه می شود و با هربار تقطیر نیز تمام آن املاح موجود را حفظ میکند.

موثر در کاهش خطر ابتلا به بیماری هایی است. که به علت وجود باکتری هایی در آب معمولی به وجود می آیند که با نوشیدن آب مقطر این نوع بیماری ها پیشگیری، کنترل می شوند. البته اگر بیش از اندازه است.فاده شود موجب ایجاد شرایطی برای فرد به نام اسیدوز می شود که در اثر تغییر در pH خون به علت مصرف آب مقطر و کاهش مواد معدنی خون مانند سدیم و پتاسیم می باشد.

اما کمی صبر کنید، آیا مواد معدنی موجود در آب چیز خوبی نیست؟ آنها برای آب آشامیدنی هستند - این مواد معدنی حاوی الکترولیت های مهم هستند و آب معدنی می تواند به اندازه یک لیوان شیر کلسیم داشته باشد. اما آب مقطر کاربردهای زیادی فراتر از آشپزخانه دارد.



( فروش ) های دیگر