مشاوره و اجرا آب مقطر در بومهن

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


برای پر کردن مخزن های کولینگ و خنک کننده دستگاه لیزر نیاز به آب است. .پیشنهاد میشود برای اینکار خرید آب مقطر را از مراجع معتبر فروش آب مقطر نظیر شرکت کیمیا تهران اسید تهیه کنید.اگر برای پر کردن این مخازن از آب شهری و ممولی است.فاده کنید ، بدون آنکه بدانید باث ایجاد گرفتگی و رسوب در مخزن ها میشوید و خسارت جبران ناپذیری به دستگاه لیزر میزنید.

همیشه بحث است.فاده از آب مقطر برای مصارف خوراکی نتایج متفاوتی به دنبال داشته است.. برخی معتقد هستند که بدن انسان به املاح موجود در آب نیاز دارد و خوردن آب مقطر مانع از دریافت این مواد توسط بدن انسان می شودو در نتیجه کمبود آن آسیب زننده است..

آب تصفیه شده آبی است. که اساساً فاقد میکروب و مواد شیمیایی باشد. این امر با اسمز معکوس (عبور کردن آب از طریق غشا برای از بین بردن مواد شیمیایی ، مواد معدنی و میکروب ها) ، ازن سازی (ضد عفونی آب با است.فاده از ازن به جای مواد شیمیایی) یا تقطیر حاصل می شود. برای برچسب است.اندارد زدن به آب تصفیه شده نیاز است. که آب تصفیه شده بیش از قسمت در میلیون ماده جامد محلول نداشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر