مشاوره و اجرا آب مقطر در شهر جدید اندیشه

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


همیشه بحث است.فاده از آب مقطر برای مصارف خوراکی نتایج متفاوتی به دنبال داشته است.. برخی معتقد هستند که بدن انسان به املاح موجود در آب نیاز دارد و خوردن آب مقطر مانع از دریافت این مواد توسط بدن انسان می شودو در نتیجه کمبود آن آسیب زننده است..

اگر آب شهر شما با مواد شیمیایی مضر یا آفت کش ها آلوده است.، نوشیدن آب مقطر ایمن تر است.. آب مقطر اساسا فاقد آلاینده‌هایی مثل آفت‌کش‌ها و باکتری‌ها است. که می‌تواند برای همه افراد به خصوص افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند مفید باشد.

همان طور که اشاره شد، آب مقطر فاقد هر نوع ناخالصی و املاح است.. حال این پرسش به وجود می آید که آیا آب مقطر برای نوشیدن مناسب است.؟ در پاسخ باید به دو جنبه مثبت و منفی نوشیدن این نوع آب اشاره کرد. در ابتدا به بررسی مزیت های نوشیدن آب مقطر می پردازیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر