مشاوره و اجرا آب مقطر در شهر ری

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.


بدن برخی افراد به علت بیماری های خاص نظیر امراض کلیوی، توان تحمل رسوبات و املاح آب شهری را ندارد و به همین دلیل پزشکان به این گروه از افراد توصیه می کنند که نوشیدن آب مقطر را جایگزین آب شهری کنند. هم چنین گروه هایی که در دوره های پاکسازی بدن هستند، می توانند برای مدت زمان کوتاهی از این آب به عنوان نوشیدنی خود است.فاده کنند. اما آیا این کار را می توان ادامه داد؟

احتمالا نمک و برخی از ناخالصی ها تبخیر نمی شوند و در محلول جوش باقی می مانند. آب مقطر کاملاً خالص نیست زیرا موادی با نقطه جوش یکسان با آب وجود دارد و بعضی از قطرات مایع را می توان با بخار حمل کرد. با توجه به این موضوع می تواند درصد خالص باشد و در صورت نیاز بار دیگر نیز می توان آن را تقطیر کرد که به این حالت آب مقطر دوبار تقطیر گفته می شود.

جواب این است. که خیر تمامی این مواد واملاح را می توان از طریق انواع میوه ها، سبزیجات و غذاها دریافت کرد. پس در نتیجه است.فاده از آب مقطر به عنوان آب آشامیدنی ضرری برای بدن نداشته و ما را از دریافت مواد و املاح مورد نیاز محروم نمی کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر