فروش آب مقطر در شهر قدس

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید. در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.


یکی از پرکاربرد ترین موارد است.فاده از آب مقطر است.فاده از آن برای داخل رادیاتور اتومبیل می باشد. آب معمولی به دلیل وجود مواد معدنی در آن باعث خوردنگی و زنگ زدگی می شود. آب مقطر عاری از هرگونه مواد معدنی است. و برای تمیز کردن موتورها بسیار مناسب است.. همچنین است.فاده از آن در باتری اتومبیل طول عمر باتری را بالا برده و منجر به خوردگی نمی شود.

همانطور که قبلا اشاره کردیم ، خرید آب مقطر ، بعنوان آب تصفیه شده ای است. که از طریق بخار متراکم یا بخار آب حاصل از آب ناخالص مانند آب چاه ، آب دریا ، آب لوله کشی ، برف ، نهرها یا حتی گیاهان یا سنگ مرطوب تولید می شود، انجام می شود.

از آنجایی که شما در حال حاضر بیشتر مواد معدنی مورد نیازتان را از رژیم غذاییتان دریافت می کنید، نوشیدن آب مقطر نباید باعث کمبود شما شود. با این حال، اگر می خواهید آب مقطر بنوشید، بهتر است. که مطمئن شوید وعده های روزانه حاوی میوه ها و سبزیجات را دریافت می کنید.



( فروش ) های دیگر