فروش آب مقطر در شهرک صنعتی قرچک

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


از آنجایی که آب مصارف متنوعی دارد هر گونه ناخالصی اهداف بهره برداری از آن را تحت تاثیر قرار می دهد. بطور مثال وجود انواع میکروب و باکتری آب را برای مصارف انسانی با مشکل روبرو می کند. در موارد دیگر وجود نمک و مواد معدنی خطرناک است..

در باتری های سرب اسید و سیستم های خنک کننده خودرو: آب مقطر فاقد مواد معدنی است. و به همین دلیل به خوبی در باتری های سرب اسیدی است.فاده می شود. تجمع مواد معدنی در سیستم های خنک کننده خودرو و دستگاه های دیگر می تواند منجر به آسیب به آنها شود. خرید آب دیونیزه صنعتی و است.فاده از آن می تواند مناسب باشد.

در صنعت کشاورزی آب یکی از ارکان اصلی محسوب می شوند و تاثیر بسزایی در روند رشد گیاهان دارد. مواد معدنی مانند منیزیم، کلسیم، نیترات و &#;. از طریق خاک و ریشه توسط گیاه جذب می شود. با توجه به این نکته آبیاری با آب های معمولی که این مواد معدنی را در خود دارند برای گیاه زیادی می شود و بر خلاف انتظار تاثیر مخرب بر گیاه دارند.



( فروش ) های دیگر