مشاوره و اجرا آب مقطر در قرچک

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.


سختی آب باعث می شود که صابون در آن رسوب کند. به همین دلیل آب عاری از یون بهترین نوع آب برای است.فاده در صنایع مختلف می باشد. از آنجایی که تهیه این نوع آب بسیار هزینه بر است.، در اکثر مراکز صنعتی و آزمایشگاهی آب مقطر ترجیح داده می شود.

همان طور که اشاره شد، آب مقطر فاقد هر نوع ناخالصی و املاح است.. حال این پرسش به وجود می آید که آیا آب مقطر برای نوشیدن مناسب است.؟ در پاسخ باید به دو جنبه مثبت و منفی نوشیدن این نوع آب اشاره کرد. در ابتدا به بررسی مزیت های نوشیدن آب مقطر می پردازیم.

آب مقطر که به خودی خود فاقد مواد معدنی است.، تمایل دارد آنها را از هر چیزی که لمس می کند بیرون بکشد تا تعادل را حفظ کند. بنابراین به این معنی است. که آب مقطر می‌تواند مقادیر کمی مواد معدنی را از دندان‌ها و سایر قسمت‌های بدن شما در هنگام مصرف بیرون بکشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر