فروش آب مقطر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


یکی از پرکاربرد ترین موارد است.فاده از آب مقطر است.فاده از آن برای داخل رادیاتور اتومبیل می باشد. آب معمولی به دلیل وجود مواد معدنی در آن باعث خوردنگی و زنگ زدگی می شود. آب مقطر عاری از هرگونه مواد معدنی است. و برای تمیز کردن موتورها بسیار مناسب است.. همچنین است.فاده از آن در باتری اتومبیل طول عمر باتری را بالا برده و منجر به خوردگی نمی شود.

در باتری های سرب اسید و سیستم های خنک کننده خودرو: آب مقطر فاقد مواد معدنی است. و به همین دلیل به خوبی در باتری های سرب اسیدی است.فاده می شود. تجمع مواد معدنی در سیستم های خنک کننده خودرو و دستگاه های دیگر می تواند منجر به آسیب به آنها شود. خرید آب دیونیزه صنعتی و است.فاده از آن می تواند مناسب باشد.

اگر آب شهر شما با مواد شیمیایی مضر یا آفت کش ها آلوده است.، نوشیدن آب مقطر ایمن تر است.. آب مقطر اساسا فاقد آلاینده‌هایی مثل آفت‌کش‌ها و باکتری‌ها است. که می‌تواند برای همه افراد به خصوص افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند مفید باشد.



( فروش ) های دیگر