مشاوره و اجرا آب مقطر در ورامین

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فرش ورامین طرح‌ها و نقش‌های مختلفی نظیر میناخانی، شاه‌عباسی، پاشتری، طرح حوضی، طرح ظل‌السلطان جدید و قدیم، طرح لچک ترنج و طرح قلم مشکی دارد که از این میان، طرح میناخانی به علّت قدمت، منحصربه‌فردی و آمیختگی با فرهنگ منطقه شناخته‌تر شده‌است و در ایران به ثبت ملّی رسیده‌است. عموم قالیبافان ورامین در طرح قالی و فرش خود، از طرح میناخانی است.فاده می‌کنند و همین مسئله سبب شده که فرش ورامین با طرح میناخانی شناخته و در ایران معرفی شود.

تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..

در این شهرستان عواملی همچون کویر و بادهای غربی نقش زیادی در اقلیم این شهر ایفا می‌کنند. نوع توزیع دما در فصل‌های مختلف سال، نشان‌دهنده‌ است.قرار سنگین حاره‌ای در تابستان و است.قرار بادهای غربی در پی ریزش هوای سرد، در فصل‌های سرد سال است.؛ طبق پارامترهای دمایی، کم‌ترین دما متعلق به دی‌ماه و بیش‌ترین دما متعلق به تیرماه است.‌. بیشترین مقدار رطوبت نیز متعلق به دی‌ماه است. که با میزان /% به ثبت رسیده است.‌. بارندگی در شهر ورامین کم است.؛ به‌گونه‌ای که در تابستان‌ها تقریباً بارشی وجود ندارد و در بقیه‌ فصل‌ها نیز معمولی است.؛ اما بیشترین میزان بارش متعلق به فصل زمستان است.. به سبب قرار گرفتن ورامین بین


بدن برخی افراد به علت بیماری های خاص نظیر امراض کلیوی، توان تحمل رسوبات و املاح آب شهری را ندارد و به همین دلیل پزشکان به این گروه از افراد توصیه می کنند که نوشیدن آب مقطر را جایگزین آب شهری کنند. هم چنین گروه هایی که در دوره های پاکسازی بدن هستند، می توانند برای مدت زمان کوتاهی از این آب به عنوان نوشیدنی خود است.فاده کنند. اما آیا این کار را می توان ادامه داد؟

آب دیونیزه نوعی آب مقطر با درصد خلوص بیشتری است.. میزان املاح و ناخالصی آن بیشتر گرفته شده است. و با دستگاه دیونایزر تولید می شود. البته هزینه آن نیز بیشتر است.. آب مقطر با دستگاه های معمولی تقطیر تولید می شود و در ظروف است.ریل شده جمع آوری می شود. املاح نمکی ندارد ولی یکسری یون ها هنوز در آن وجود دارند.

هدف ما این است. که همراه با جامعه علمی جهانی، مقالات تخصصی و بروز علم شیمی و مواد را در اختیار اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و پژوهشگران عزیز کشور قرار داده و از این طریق، دسترسی سریع به منابع علمی- تخصصی را برای شما خوبان فراهم نماییم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر