فروش آب مقطر در چهاردانگه

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..


بدن برخی افراد به علت بیماری های خاص نظیر امراض کلیوی، توان تحمل رسوبات و املاح آب شهری را ندارد و به همین دلیل پزشکان به این گروه از افراد توصیه می کنند که نوشیدن آب مقطر را جایگزین آب شهری کنند. هم چنین گروه هایی که در دوره های پاکسازی بدن هستند، می توانند برای مدت زمان کوتاهی از این آب به عنوان نوشیدنی خود است.فاده کنند. اما آیا این کار را می توان ادامه داد؟

هدف ما این است. که همراه با جامعه علمی جهانی، مقالات تخصصی و بروز علم شیمی و مواد را در اختیار اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و پژوهشگران عزیز کشور قرار داده و از این طریق، دسترسی سریع به منابع علمی- تخصصی را برای شما خوبان فراهم نماییم.

آب شیر از ساده ترین آب هاست.کیفیت آب لوله کشی بسته به مکان زندگی شما متفاوت است. و ممکن است. حاوی آثاری از مواد معدنی خاص زمین شناسی منطقه شما و همچنین آثاری از مواد شیمیایی مورد است.فاده در تصفیه آب شهری باشد. آب لوله کشی در شهرهای بزرگ معمولا برای نوشیدن بی خطر می باشد ، اما درصدی از مردم ایران چنین تجملاتی ندارند و آب فیلتر شده برای آنها یک راه حل است..



( فروش ) های دیگر