تصفیه فاضلاب در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


به طور کلی می‌توان گفت که ابعاد و نوع طراحی بدنه و تجهیزات پکیج‌های تصفیه فاضلاب، بیش از هر عاملی، به دو پارامتر اصلی «مقدار فاضلاب تولیدی» (بسته به نوع کاربری فضا و یا کارگاه صنعتی) و «نوع فاضلاب (صنعتی، بهداشتی و انسانی) و مواد شیمیایی حاضر در آن» وابسته است..

فرایند بی هوازی از باکتریها و میکروارگانیسم های بی هوازی در غیاب اکسیژن برای حذف آلودگیهای آلی است.فاده میکند. میکروارگانیسم های بی هوازی در بیوراکتور بی هوازی مواد آلی پساب یا فاضلاب را طی واکنش بیولوژیکی شکسته و آن را به توده جامد بیولوژیکی و گاز تبدیل می کنند. این فرایند بیوگازی تولید میکند که میتواند به عنوان سوخت برای تولید برق و یا سیستمهای گرمایشی است.فاده گردند. از دیگر مزیتهای فرایندهای تصفیه بیهوازی می توان به فضای کم مورد نیاز، هزینه های کم بهره برداری، حجم کم لجن تولید شده که میتوان به عنوان کود شیمیایی در کشاورزی است.فاده کرد، اشاره نمود.صنایع غذایی، صنایع کاغذ، تصفیه خانه های شهری و &#; از فرایند تصفیه بی هوازی است.فاده می کنند.

پیش از هر چیز لازم است. بدانید که که منظور از متریال و جنس بدنه دستگاه‌های تصفیه فاضلاب چیست؟! در پاسخ به این سوال باید گفت که منظور از متربال بدنه دستگاه، نوع جنس به کار رفته در بدنه‌ی بیرونی و برخی از صفحه‌های نگهدارنده‌ی داخلی میباشد که سیستم‌های تصفیه، هوادهی و &#; در درون آن جای گرفته است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه