دیگ بخار در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


همانطور که می‌دانید صنایع غذایی، صنایع پتروشیمی و شیمیایی و بتن سازی‌ها، گلخانه‌ها و سالن‌های پرورش قارچ جهت ارتقا به انرژی، گرما و حرارت دهی نیاز دارند که این عملیات با روش طبیعی کاری غیرممکن است.؛ بدین وسیله این شرکت دیگ بخار nd&#; fohv را در انواع و ظرفیت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه نموده که کار مصرف کنندگان را بیش از پیش راحت نموده است..

طبقه­‌بندی دیگ­‌ها به روش­‌های مختلفی مانند شکل ظاهری (افقی یا عمودی) ، شکل انتهایی دیگ (عقب تر و عقب خشک)،  فشار کاری دیگ (فشار پایین، فشار متوسط و فشار بالا)، دمای کاری دیگ (دما پایین، دما متوسط و دما بالا) ، نوع سوخت مشعل( گاز، گازوئیل، مازوت و چندگانه سوز) ، مسیر شعله ( پاس و پاس) و بر اساس نوع سیال در لوله (واترتیوب و فایرتیوب)  انجام می‌­شود.

با توجه به کارایی بویلرها می توان از دیگ های خنک کننده یا خشک است.فاده کرد. کارایی هر یک از انواع بویلر ها متفاوت است.، در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در خرید بهترین نمونه دیگ بخار می توانید با ما با شمارههای موجود در ارتباط باشید و راهنمای کامل در مورد مشخصات این محصولات به دست آورید. هر یک از انواع دیگ های موجود در لیست فروش ما به طور کامل مورد تایید کارشناسان ما می باشد، به همین دلیل با اطمینان خاطر می توانید ثبت سفارش دهید. برای هر یک از محصولات موجود نیز کارت گارانتی دریافت کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری