سختی گیر و رسوب زدا در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


به نظر می رسد است.فاده از سختی گیر مناسب و حذف سختی از آب هم برای موضوع سلامتی و هم برای حفاظت از سیستم های صنعتی مرتبط با آب امری اجتناب ناپذیر است.. در بخش صنعت همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری، تخریب و تعویض تجهیزات هزینه های بسیار هنگفتی برای کارفرما در پی دارد. برای مثال تعویض لوله هایی که در درون مصالح و زیر زمین یا درون دیوارها کار شده، در زمانی که رسوب آنها را مسدود کرده، امری بسیار پر هزینه و دردسر ساز است. که میشد و میشود با کمی توجه و به کار گیری ادوات کنترل سختی از این امور جلوگیری نمود.

مواد آلی محلول در آب ترکیباتی هستند که حاوی کربن باشند. این ترکیبات در اثر عبور آب از لایه های خاک و افزودن سموم کشاورزی و احتمال ترکیب آب با فاضلاب شهری و یا صنعتی، در آب ترکیب می شوند. حضور مواد آلی محلول در آب باعث ایجاد رنگ، بو و طعم نامطبوع می گردند.

استفاده از رسوبزداهای مغناطیسی و الکترومغناطیسی و آلتراسونیک در سالهای اخیر بسیار رایج شده است.. نحوه عملکرد رسوب زدا مغناطیسی و الکترومغناطیسی به این شکل است. که یونهای درون آب با عبور از یک میدان مغناطیسی قوی به حالت غیرفعال در می‌آید و در درون آب معلق می‌شوند و دیگر رسوب نمی‌کنند. هر چند در این سیستم آب پس از مدت زمان طولانی و یا ایجاد شوک به شکل ضربه یا تغییر دما مجددا به حالت اول باز می‌گردد. لذا باید از این مدل رسوب زدا در سیکل های گردشی و یا مسیرهایی که آب به طور کامل از سیستم خارج و مصرف میشود است.فاده نمود. از مزایای این سیستم میتوان کوچک بودن و عدم نیاز به نگهداری و یا وجود شخصی به عنوان اپراتور را نام برد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک