سپتیک تانک در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!

اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.


قطر سپتیک تانک مترمکعبی . متر و طول آن . متر می‌باشد. این قطر زیاد بدلیل ضرورت است.فاده از متریال بیشتر در تامین مقاومت مکانیکی دستگاه تاثیر بسیاری روی قیمت تمام شده سپتیک تانک آماده میگذارد. مخزنهای سپتیک فایبرگلاس بدلیل نوع سازه آن بصورت پنلی تولید می‌شود.

مخازن سپتیک تولیدی شرکت پلیمر صنعت دارای دو عدد دریچه بازدید (آدم رو) پلی اتیلن به قطر میلیمتر با ارتفاع سانتیمتر تهیه شده از لوله کاروگیت و یکعدد لوله ونت به قطر یا اینچ به صورت عصایی بر روی تاج مخزن نصب می‌شود. سپتیک تانک‌های تولیدی این شرکت قابلیت تولید از قطر تا میلیمتر و از طول‌ متر تا متر به سفارش مشتری و بهمراه یک عدد دیواره جداکننده تولید می‌شوند. ضخامت بدنه این مخازن از ۵ سانتیمتر تا سانتیمتر که بسته به قطر مخزن طراحی و تولید می‌گردد.

یک نوع دیگر از سپتیک فاضلاب نیز تحت عنوان سپتیک تانک پیشرفته یا پکیج تصفیه فاضلاب ABR در جهان مطرح است. که نقشه آن ذیلا، ارائه خواهد شد. در حقیقت نوع طراحی پکیج ABR پیشرفته تر از سیستم سپتیک بوده و باعث می‌شود درصد آلایندگی تا مقدار زیادی کاهش یابد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن