مخزن و تانکر در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

tank and tanker-1
tank and tanker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


تانکر سازی ایران صنعت نوین از سال ۸۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع تانکر آب ،تانکر گازوئیل ،تانکر هوایی،تانکر زمینی ،تانکر مکعب،تانکرچرخدا ،تانکر کوئلدار ،تانکر تحت فشار ،تانکر زیر پله ای ،تانکر است.یل ،تانکر حمل مواد نفتی ،تانکر مواد خوراکی ،تانکر ذخیره اسید ،تانکر ذخیره مواد لبنی ،تانکر ماشینی ،تانکر بیضی،انواع سیلو سیمان ،سیلوی ذخیره گندم ،تانکر با ورق گالوانیزه ،تانکر با ورق سیاه ،تانکر با ورق است.یل آغاز نموده است. و در این مدت به لطف خداوند توانسته است. همکاریهای بسیار خوبی با شرکتها،کارخانجات،نهادهای دولتی و خصوصی ،نهادهای کشاورزی ائم از مرغداریها ،دامداریها،گاوداریها) ،پمپ بنزینها،اداره آب و فاضلاب،شهرداریها وغیره داشته است..

تانکر های هوایی مخصوص آب از ظرفیت لیتر الی لیتر به ارتفاع پایه بنا به پیشنهاد کارفرما ساخته می شود که انواع مخزن هوایی سه نوع می باشد که عبارتند از: تانکر هوایی نوپی، تانکر هوایی مخروطی و تانکر هوایی کره ای شکل. نوع ورق مصرفی در این نوع مخازن ورق گالوانیزه با […]

لازم به ذکر است. که برای این تانکر ها می توان چرخ هایی نصب نمود و آنها را اصطلاحا تبدیل به تانکر چرخ دار کرد در این صورت حمل آنها آسانتر خواهد شد و می توان این مخازن را راحتتر بر روی کامیون یا وانت قرار داد در اصطلاح به آنها مخزن و یا تانکر ماشینی می گویند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا