پکینگ مدیا در رباط کریم ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همچنین در حوالی بازارک معروف به چاله بازارک کارشناسان بر این باورند که روستا یا شهری در زیر خاک مدفون شده است. و با توجه به آثار متعدد باستانی که در سال و اواخر در حوالی رباط کریم از شش هزار سال قبل تا دوران قاجاریه بدست آمده نشان از قدمت بالای این شهر دارد.

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.

در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.


استفاده از پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب در صنایع آب و فاضلاب موجب می گردد تا راندمان و ظرفیت تصفیه خانه ها ارتقاء یابد و فرآیندهای تصفیه فاضلاب بهتر و سریعتر انجام شود. در فرآیند حذف چربی و شناور سازی آن است.فاده از پکینگ مدیا موجب افزایش سرعت جداسازی این ذرات چربی می گردد.

پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب وسیله ای است. که به شکل ورقه بلوک یا قطعاتی از جنس پی وی سی یا پلی پروپیلن می سازند. این قطعات مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی همانند الکل، اسید، چربی، روغن و گریس دارند. پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب در کاربردهای صنعتی به دو نوع پکینگ ثابت و پکینگ معلق تقسیم می شوند. است.فاده ی عمده این پکینگ ها در صنعت آب و فاضلاب و پتروشیمی به عنوان تصفیه کننده و تهویه کننده است..

یکی از کاربردهای مهم فرایند رشد چسبیده، در سیستم بیولوژیکی که عموما در تصفیه فاضلاب ها کاربرد دارد، سیستم هوادهی می باشد. اجرای این سیستم دارای مزایای زیادی است. که از آن جمله می توان به سادگی در اجرا، هزینه کم، کاهش حجم فاضلاب و در نتیجه کاهش میزان تاسیسات مربوط به فاضلاب و&#; اشاره کرد که به دلیل مزایای ذکر شده با است.قبال زیادی در چندسال اخیر مواجه شده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رباط کریم