اولین اقدام برای محوطهسازی میدان بهارستان در سالهای بعد از مشروطه با ریاست منطقالملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمانهای پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی بهصورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبهای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.
مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علیخان حاجبالدوله مقدم مراغهای فروخت. مراغهای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. ازاینرو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.
میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود میشود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (
بازار صنعت آب کشور با بکارگیری از تجارب ساله نشریه مهندسی آب به عنوان مشاور،تجارت یار و همراه یار صنایع آب و فاضلاب کشور ،نیز با آنالیز و تحلیل بازار و مقایسه کیفیت محصولات ،بستری مناسب جهت تعامل نزدیک و سازنده بین تولید کنندگان ،کارفرمایان،پیمانکاران،مشاوران و تامین کنندگان می باشد.
آب پاش های دستی خود به دسته باغچه و خانگی تقسیم می شوند.آب پاش باغچه برای آبیاری گیاهان و باغچه هایی که کم حجم هستند مناسب است. و گنجایشی برابر با تا لیتر دارد در کنار آن آب پاش خانگی برای آبیاری گیاهان داخل خانه است.فاده می شود و گنجایش آن . لیتر بوده و بسیار سبک هستند.
در مقابل آب پاش های اتوماتیک وجود دارند که برای آبیاری زمین های بزرگ تعبیه شدند.اگر میخواهید هزینه زیاد آبیاری قطره ای را نداشته باشید این روش جایگزیثن مناسبی برای شماست.از انواع آب پاش اتوماتیک می توان به آب پاش نوسانی، بارانی و خودکار اشاره کرد.
فارم صنعت در زمینه واردات انواع ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی و موتور برق سایت خود را در فروردین ماه سال دایر نموده است. و اقدام به ارائه یکی از کاملترین سایت ها در زمینه فروش انواع ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی، موتور برق نموده است..
بازار صنعت آب کشور با بکارگیری از تجارب ساله نشریه مهندسی آب به عنوان مشاور،تجارت یار و همراه یار صنایع آب و فاضلاب کشور ،نیز با آنالیز و تحلیل بازار و مقایسه کیفیت محصولات ،بستری مناسب جهت تعامل نزدیک و سازنده بین تولید کنندگان ،کارفرمایان،پیمانکاران،مشاوران و تامین کنندگان می باشد.