فروش آداپتورهای مخابراتی در دیزین

Telecommunication adapters-1
Telecommunication adapters-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رستوران چمن دیزین در ارتفاع ,۵ متری و شمال پیست قرار دارد. موقعیت قرارگیری این رستوران به‌گونه‌ای است. که اغلب پیست‌های مجموعه را با آن شناسایی و آدرس‌دهی می‌کنند. این رستوران علاوه بر منوی غذا، منوی کافه نیز دارد. ورزشکاران و گردشگران پس از تفریح می‌توانند لذت نوشیدن قهوه‌ای گرم و تلخ را در فضای سرد دهکده تجربه کنند. این رستوران با چشم‌انداز بی‌نظیر از ارتفاعات البرز و معماری خاص دایره‌ای شکل و شیشه‌ای خود شناخته می‌شود.

مگر می‌شود جایی رفت که پر از برف و سرما باشد و برف‌بازی نکرد یا آدم‌برفی نساخت؟ تقریبا بخش جدا‌نشدنی و به‌یاد‌ماندنی رفتن به پیست اسکی دیزین غلت‌زدن در برف‌ها، ساختن آدم‌برفی و برف‌بازی در کنار اسکی‌بازی است.. هیجان‌انگیزترین قسمت جشنواره‌های آدم‌برفی دیزین است. که سالانه برگزار می‌شود و به بهترین آدم‌برفی‌ها جایزه تعلق می‌گیرد.

نوع ساخت‌و‌ساز این شله‌ها یا کلبه‌های پیست دیزین به گونه‌ای بوده که راه دسترسی اتومبیل به آن کاملا وجود دارد. البته این کلبه‌ها به خاطر تعداد زیاد مسافران به دیزین در روزهای آخر هفته، کمتر از روز رزرو داده نمی‌شوند. اجاره این کلبه‌ها از شبی میلیون تومان شروع می‌شود.


• علاوه بر این، رنگ آداپتور فیبر نوری می تواند برای تعریف کانکتورهای مختلف PC ، UPC و APC مورد است.فاده قرار گیرد. به عنوان مثال، برای آداپتور فیبر نوری SC و LC ، رنگ کرم برای کانکتور سبک پولیش PC رنگ آبی برای کانکتورهای سبک پولیش UPC و رنگ سبز برای کانکتورهای سبک پولیش APC در نظر گرفته شده است. .

آداپتور فیبر نوری به منظور کمک به انتقال سیگنال، آداپتورهای فیبر نوری به طور گسترده ای در سیستم های مخابراتی، شبکه های تلویزیون کابلی، LAN (شبکه محلی) ، WLAN (شبکه گسترده)، FTTH (فیبر تا خانه)، انتقال ویدئو و ابزارهای تست است.فاده می شود.‌ با توجه به اینکه برای  کانکتور فیبر نوری ازنوع male  و female  وجود ندارد برای اتصال دو کانکتور از آداپتور فیبر نوری است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر