مشاوره و اجرا آداپتورهای مخابراتی در دیزین

Telecommunication adapters-1
Telecommunication adapters-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اسکی کردن برای افراد حرفه‌ای، اسکی در ارتفاعات بسیار بلند و انجام‌دادن حرکات نمایشی است.. باید این مژده را بدهیم که این امکان نیز در پیست دیزین، وجود دارد. پیست اسنو پارک که در بالای رستوران چمن قرار گرفته است.، بهترین جا برای اسکی‌بازان حرفه‌ای است. که به این رویای خود برسند. این پیست، فقط مخصوص افراد حرفه‌ای است. و برای رسیدن به آن باید از تله‌سیژ دره است.فاده کنید.

ساخت امکانات مختلف در دیزین از سال آغاز شد و به تدریج امکاناتی از جمله ساخت جاده، نصب تله‌سیژ، اولین تله‌‌کابین ایران (تله‌کابین شاله)، نصب تله‌اسکی مبتدی در این منطقه ایجاد شد. در سال نیز با ورود بخش خصوصی به این منطقه و سرمایه‌گذاری مناسب، توسعه این منطقه آغاز شد.

پدر این روستا، خانه‌های نوساز و زیبا را می‌بینید که با خانه‌های شهری تفاوتی ندارند. در اطراف این روستا نیز، رودخانه وارنگه رود جریان دارد. این روستا، در واقع دره‌ای است. که در میان‌کوه‌ها و قله‌های اطراف خود، محاصره شده است.. همین موضوع باعث می‌شود که طبیعت آن، اسرارآمیز و در عین حال شگفت‌آور باشد.


• علاوه بر این، رنگ آداپتور فیبر نوری می تواند برای تعریف کانکتورهای مختلف PC ، UPC و APC مورد است.فاده قرار گیرد. به عنوان مثال، برای آداپتور فیبر نوری SC و LC ، رنگ کرم برای کانکتور سبک پولیش PC رنگ آبی برای کانکتورهای سبک پولیش UPC و رنگ سبز برای کانکتورهای سبک پولیش APC در نظر گرفته شده است. .

آداپتور فیبر نوری به منظور کمک به انتقال سیگنال، آداپتورهای فیبر نوری به طور گسترده ای در سیستم های مخابراتی، شبکه های تلویزیون کابلی، LAN (شبکه محلی) ، WLAN (شبکه گسترده)، FTTH (فیبر تا خانه)، انتقال ویدئو و ابزارهای تست است.فاده می شود.‌ با توجه به اینکه برای  کانکتور فیبر نوری ازنوع male  و female  وجود ندارد برای اتصال دو کانکتور از آداپتور فیبر نوری است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر