فروش آداپتورهای مخابراتی در شهر ری

Telecommunication adapters-1
Telecommunication adapters-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


آداپتور فیبر نوری به منظور کمک به انتقال سیگنال، آداپتورهای فیبر نوری به طور گسترده ای در سیستم های مخابراتی، شبکه های تلویزیون کابلی، LAN (شبکه محلی) ، WLAN (شبکه گسترده)، FTTH (فیبر تا خانه)، انتقال ویدئو و ابزارهای تست است.فاده می شود.‌ با توجه به اینکه برای  کانکتور فیبر نوری ازنوع male  و female  وجود ندارد برای اتصال دو کانکتور از آداپتور فیبر نوری است.فاده می‌شود.

• علاوه بر این، رنگ آداپتور فیبر نوری می تواند برای تعریف کانکتورهای مختلف PC ، UPC و APC مورد است.فاده قرار گیرد. به عنوان مثال، برای آداپتور فیبر نوری SC و LC ، رنگ کرم برای کانکتور سبک پولیش PC رنگ آبی برای کانکتورهای سبک پولیش UPC و رنگ سبز برای کانکتورهای سبک پولیش APC در نظر گرفته شده است. .



( فروش ) های دیگر