مشاوره و اجرا آداپتورهای مخابراتی در شهر ری

Telecommunication adapters-1
Telecommunication adapters-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


آداپتور فیبر نوری به منظور کمک به انتقال سیگنال، آداپتورهای فیبر نوری به طور گسترده ای در سیستم های مخابراتی، شبکه های تلویزیون کابلی، LAN (شبکه محلی) ، WLAN (شبکه گسترده)، FTTH (فیبر تا خانه)، انتقال ویدئو و ابزارهای تست است.فاده می شود.‌ با توجه به اینکه برای  کانکتور فیبر نوری ازنوع male  و female  وجود ندارد برای اتصال دو کانکتور از آداپتور فیبر نوری است.فاده می‌شود.

• علاوه بر این، رنگ آداپتور فیبر نوری می تواند برای تعریف کانکتورهای مختلف PC ، UPC و APC مورد است.فاده قرار گیرد. به عنوان مثال، برای آداپتور فیبر نوری SC و LC ، رنگ کرم برای کانکتور سبک پولیش PC رنگ آبی برای کانکتورهای سبک پولیش UPC و رنگ سبز برای کانکتورهای سبک پولیش APC در نظر گرفته شده است. .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر