مشاوره و اجرا آداپتورهای مخابراتی در شهرک صنعتی شمس آباد

Telecommunication adapters-1
Telecommunication adapters-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


آداپتور فیبر نوری به منظور کمک به انتقال سیگنال، آداپتورهای فیبر نوری به طور گسترده ای در سیستم های مخابراتی، شبکه های تلویزیون کابلی، LAN (شبکه محلی) ، WLAN (شبکه گسترده)، FTTH (فیبر تا خانه)، انتقال ویدئو و ابزارهای تست است.فاده می شود.‌ با توجه به اینکه برای  کانکتور فیبر نوری ازنوع male  و female  وجود ندارد برای اتصال دو کانکتور از آداپتور فیبر نوری است.فاده می‌شود.

• علاوه بر این، رنگ آداپتور فیبر نوری می تواند برای تعریف کانکتورهای مختلف PC ، UPC و APC مورد است.فاده قرار گیرد. به عنوان مثال، برای آداپتور فیبر نوری SC و LC ، رنگ کرم برای کانکتور سبک پولیش PC رنگ آبی برای کانکتورهای سبک پولیش UPC و رنگ سبز برای کانکتورهای سبک پولیش APC در نظر گرفته شده است. .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر