مشاوره و اجرا آداپتورهای مخابراتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Telecommunication adapters-1
Telecommunication adapters-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


آداپتور فیبر نوری به منظور کمک به انتقال سیگنال، آداپتورهای فیبر نوری به طور گسترده ای در سیستم های مخابراتی، شبکه های تلویزیون کابلی، LAN (شبکه محلی) ، WLAN (شبکه گسترده)، FTTH (فیبر تا خانه)، انتقال ویدئو و ابزارهای تست است.فاده می شود.‌ با توجه به اینکه برای  کانکتور فیبر نوری ازنوع male  و female  وجود ندارد برای اتصال دو کانکتور از آداپتور فیبر نوری است.فاده می‌شود.

• علاوه بر این، رنگ آداپتور فیبر نوری می تواند برای تعریف کانکتورهای مختلف PC ، UPC و APC مورد است.فاده قرار گیرد. به عنوان مثال، برای آداپتور فیبر نوری SC و LC ، رنگ کرم برای کانکتور سبک پولیش PC رنگ آبی برای کانکتورهای سبک پولیش UPC و رنگ سبز برای کانکتورهای سبک پولیش APC در نظر گرفته شده است. .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر