مشاوره و اجرا آداپتورهای مخابراتی در غرب تهران

Telecommunication adapters-1
Telecommunication adapters-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از منطقه هایی که با هدف ایجاد مسکن سازمانی در تهران راه اندازی شد. پس از انقلاب اسلامی به منظور اسکان کارمندان نیروی انتظامی و کمیته محله جدیدی که رو به رشد بود انتخاب گردید و ساخت و ساز در آن آغاز شد. این محله که امرزه در کنار اتوبان آزادگان قرار دارد به عنوان یکی از مناطق کلیدی غرب تهران به حساب می آید. این محله که در راستای اتوبان شهید لشکری قرار دارد امروزه نسبت به بیست سال پیش بسیار رونق یافته و بیشتر خانواده ای نظامیان را در خود جای داده است..

یکی از بلندترین خیابان های منطقه غرب تهران که خیابان انقلاب را به میدان صادقیه متصل می کند. در راستای این خیابان تویل نیز ساخت و سازهای متنوع اداری ، تجاری و مسکونی صورت گرفته و از نظر فرهنگی این محله بسیار شبیه به محله گیشا و تهران ویلا می باشد.

بی شک اگر شما از تهرانی ها بخواهید محله برجسته شهر خود را معرفی کنند شهرک اکباتان به عنوان یکی از این محله ها خواهد بود. شهرک اکباتان که پیش از انقلاب اسلامی ساخت و ساز آن شروع شد بخشی از پروژه سکونت کارکنان شرکت هواپیمایی هما بود که امروزه به یکی سمبل های شهر تهران تبدیل شده است.. این شهرک که بنا به گفته بسیاری اولین خانه سازمانی در ایران می باشد دارای فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود می باشد و بخشی از منطقه تهران به حساب می آید.


• علاوه بر این، رنگ آداپتور فیبر نوری می تواند برای تعریف کانکتورهای مختلف PC ، UPC و APC مورد است.فاده قرار گیرد. به عنوان مثال، برای آداپتور فیبر نوری SC و LC ، رنگ کرم برای کانکتور سبک پولیش PC رنگ آبی برای کانکتورهای سبک پولیش UPC و رنگ سبز برای کانکتورهای سبک پولیش APC در نظر گرفته شده است. .

آداپتور فیبر نوری به منظور کمک به انتقال سیگنال، آداپتورهای فیبر نوری به طور گسترده ای در سیستم های مخابراتی، شبکه های تلویزیون کابلی، LAN (شبکه محلی) ، WLAN (شبکه گسترده)، FTTH (فیبر تا خانه)، انتقال ویدئو و ابزارهای تست است.فاده می شود.‌ با توجه به اینکه برای  کانکتور فیبر نوری ازنوع male  و female  وجود ندارد برای اتصال دو کانکتور از آداپتور فیبر نوری است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر