فروش آداپتورهای مخابراتی در چهاردانگه

Telecommunication adapters-1
Telecommunication adapters-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]


آداپتور فیبر نوری به منظور کمک به انتقال سیگنال، آداپتورهای فیبر نوری به طور گسترده ای در سیستم های مخابراتی، شبکه های تلویزیون کابلی، LAN (شبکه محلی) ، WLAN (شبکه گسترده)، FTTH (فیبر تا خانه)، انتقال ویدئو و ابزارهای تست است.فاده می شود.‌ با توجه به اینکه برای  کانکتور فیبر نوری ازنوع male  و female  وجود ندارد برای اتصال دو کانکتور از آداپتور فیبر نوری است.فاده می‌شود.

• علاوه بر این، رنگ آداپتور فیبر نوری می تواند برای تعریف کانکتورهای مختلف PC ، UPC و APC مورد است.فاده قرار گیرد. به عنوان مثال، برای آداپتور فیبر نوری SC و LC ، رنگ کرم برای کانکتور سبک پولیش PC رنگ آبی برای کانکتورهای سبک پولیش UPC و رنگ سبز برای کانکتورهای سبک پولیش APC در نظر گرفته شده است. .



( فروش ) های دیگر